First

Hey iedereen,

Ik ben Mike en ben een gewone jongen… nou ja eigenlijk abnormaal. Veel mensen hebben mij geïnspireerd om te bloggen, dus daarom leek het mij ook wel leuk om te gaan doen. Waarschijnlijk weet je nu nog niet wie ik ben en wat ik ga doen. Ik zal hier wat uitleg geven over waar ik het over wil hebben.

Ik ben een groot fan van games en heb er al veel gespeeld. Dus je zult veel horen  over gezeik tegen games. Als dit je al helemaal afschudt van wat je wilt zien, games zijn niet de enige dingen waar ik het over wil hebben. Ook over het nieuws, mensen, complete bullshit en misschien over mijn ervaringen met bepaalde dingen, al zal dat laatste waarschijnlijk het minst boeien.

Als je meer hiervan wilt zien hoop ik dat jij mij volgt en het naar je zin krijgt.

“Mike”

Geef een reactie

